Uitleg nachtvisvergunning

Werkwijze

In november 2023 worden alle leden die op 1 januari 2023 lid waren HSV de Eindhovense per mail benaderd of ze in aanmerkingen willen komen voor een nachtvisvergunning voor het kalenderjaar 2024. Voor leden die lid zijn geworden NA 01-01-2023 geldt de voorwaarde om in aanmerking te komen voor de nachtvisvergunning, dat zij minimaal 2 jaar lid moeten zijn van de vereniging. Dit wordt bij iedere aanmelding gecontroleerd. U kunt aanmelden tot 31 december 2023. Wanneer u aan de voorwaarden voldoet, uw gegevens tijdig door heeft gegeven en betaald hebt komt u in aanmerkingen voor een nachtvisvergunning. De aanmeldingen lopen via een digitaal aanmeldformulier. Door het aanmeldformulier in te vullen en een betaling te hebben voldaan heeft u recht op een nachtvisvergunning (mits u ook voldaan heb aan de voorwaarden).

Prijs per nachtvisvergunning

De nachtvisvergunning voor visplas Ekkersweijer kost 25 euro per jaar.

Manier van uitgifte

De vergunningen worden uitgegeven op 4 dagen in januari en begin februari. Deze afhaaldatums en ophaal locatie worden bekend gemaakt via de website en op het aanmeldformulier.