Overname HsV de Rietvoorn

Woensdag, 4 oktober 2023

De Eindhovense Hengelsport Vereniging heeft zoals bekend is gemaakt tijdens de ALV de HSV de Rietvoorn te Veldhoven overgenomen.

Het verzoek van het bestuur van de Rietvoorn is nakeuring door hun leden terrecht gekomen bij onze vereniging.
Na uitgebreide gesprekken hebben de besturen van beide verenigingen een overeenkomst getekend en zijn verdere stappen ondernomen voor de definitieve overname.
Zo heeft de Eindhovense Hengelsport Vereniging de leden overgenomen en ook is de administratie van Hsv de Rietvoorn overgedragen naar onze vereniging.

Dit alles betekend dat Hsv de Rietvoorn per 31-12-2023 volledig opgeheven wordt.
De Eindhovense Hengelsport Vereniging zal vanaf 01-10-2024 ook zorg dragen voor de leden van de Rietvoorn die nu bij ons zijn ondergebracht.

Wij wensen deze leden een plezierige tijd bij onze vereniging en nodigen hen ook uit om op onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering aanwezig te zijn.

Bestuur Eindhovense Hengelsport Vereniging.